COBS IP-DECT CWS6000 - Nu Avaya kompatibel!

COBS IP-DECT lösning CWS6000 är nu Avaya Kompatibel.

Genom denna certifiering så utökas listan med kompatibla IP-växlar till COBS CWS6000 med Avaya Aura Session Manager.

Polycom & COBS arbetar aktivt med att certifiera produkter för användande tillsammans med vår unika IP-DECT lösning. Vi är nu stolta att presentera Avaya Aura Session Manager som en kompatibel IP-växel till vår utmärkta CWS6000 IP-DECT. Samtliga telefoner i vår produktportfölj kan användas i kombination med Avaya. Med denna verifiering så har samtliga kunder som valt eller vill uppgradera Avaya Session Manager till version 6.0 en utmärkt möjlighet att använda trådlös mobilitet med CWS6000 för öka sin tillgänglighet, rörlighet och effektivitet.

CWS6000 är en populär och skalbar IP-DECT lösning för alla storlekar av företag eller organisationer. CWS6000 kan anpassas för företag från en handfull användare på ett kontor till geografiskt spridda organisationer med upp till 4000 mobila användare. CWS6000 är en ren IP-DECT där basstationerna ansluts direkt till IP-nätet och strömförsörjs via PoE. Nyligen lanserades även en redundant master enhet för att säkerställa även den mest kritiska delen av ett IP-DECT system och säkerställer därmed tillgängligheten utöver det vanliga.

• ip-telefoni
  • ip växel