Lediga tjänster på COBS AB!

COBS utvecklar och marknadsför trådlösa larm- och kommunikationslösningar med fokus på personlig säkerhet. Våra kunder återfinns inom vård, omsorg, industri, marin, säkerhet och handel. Vårt erbjudande är skräddarsydda kommunikationslösningar som skyddar personal och räddar liv.

COBS är även distributör för IP-telefoni från Innovaphone samt 2N:s intercomlösningar till återförsäljare och partners i Sverige. Innovaphones produktsortiment består av lösningar inom IP-telefoni, gateway och PBX. 2N intercom innefattar både porttelefoner samt mer anpassade produkter som löser speciella behov och använder IP-nätverk för distribution av ljud eller video.

COBS är ett företag med 20 anställda där huvudkontor ligger i Göteborg och försäljnings- och teknikkontor i Stockholm. COBS är sedan 2008 en del av den börsnoterade koncernen Lagercrantz Group.

Vi söker nu två nya säljare till vårt team i Stockholm/Göteborg

Systemsäljare till COBS kontor i Stockholm

Vi söker en erfaren säljare för ett utmanande och kreativt säljarbete med mycket frihet. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Stockholm.

Arbetsuppgifterna består i att aktivt bearbeta nya och befintliga kunder och återförsäljare, analysera och utforska nya marknader, segment och kunder.
Sökande skall bidra till att skapa lönsam tillväxt med nöjda kunder och aktivt driva företaget och våra kunder framåt. Tjänsten innebär en del resande inom Sverige.

Klicka här för att läsa mer om tjänsten

Telekomsäljare till COBS kontor i Stockholm eller Göteborg

Vi söker nu en erfaren Telekomsäljare för ett utmanande och kreativt säljarbete med fokus på IP-telefoni och interkom. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Stockholm eller Göteborg.

Arbetsuppgifterna består i att aktivt och fritt bearbeta nya och befintliga partners, återförsäljare, konsulter och slutkunder. Sökande skall bidra till att skapa lönsam tillväxt med nöjda kunder och aktivt driva företaget och våra kunder framåt. Tjänsten innebär resande inom Sverige, därför är körkort ett krav.

Klicka här för att läsa mer om tjänsten