ComAround söker norsktalande med utbildningsansvar

ComAround är marknadsledare inom tjänster för support via självbetjäning. Vår ledande position inom området support via självbetjäning är ett resultat av 20 års erfarenhet av kompetensutveckling och användarstöd och vi har i nuläget runt 1 000 000 slutanvändare och 500 kunder i framförallt Skandinavien. ComAround är ett trevligt företag med högt i tak, öppet klimat och där fokus är långsiktiga kundrelationer.

Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta i huvudsak inom customer relations med support och uppföljning gentemot företagets kunder Det innebär att du hjälper kunderna via mail, telefon och även besök. En mindre del i tjänsten är också att hålla utbildningar ute hos företagets kunder i Norge, inledningsvis kommer det att vara 3-4 utbildningar/månad. Det kan även bli en del utbildningar i Sverige.

Arbetets omfattning: Heltid med möjlighet till flextid.

Utvecklingsmöjligheter: Företaget har en spännande internationell resa framför sig och som anställd har du stora möjligheter att själv påverka ditt arbete och företagets framtid. När företaget etablerar sig mer i Norge kommer du att få mer utbildningsansvar mot de norska kunderna.

Kompetenskrav: Vi ser gärna att du har en pedagogisk bakgrund och har arbetat med utbildning tidigare. Har du t ex arbetat som utbildare inom datautbildning eller inom helpdesk/customer care, har du en mycket intressant profil för tjänsten. Vi ser gärna att du har ett intresse för IT-lösningar och teknik. Du bör behärska engelska, svenska och norska, då du kommer att hålla utbildningar på språken.

Personliga egenskaper: För att företaget ska kunna möta kundernas önskemål krävs att du är en lösningsorienterad, utåtriktad och engagerad person. I jobbet finns utrymme för mycket egna initiativ. Du ska ha ett stort intresse för kundkontakt och pedagogik då en stor del i ditt arbete handlar om att vårda kunder. Att du är drivande och självgående ser vi som en självklarhet.

Intresserad? Kontakta Brainpeople och läs mer här alternativt kontakta Lotta Wiklund - ComAround.

Mer om ComAround hittar du här.

Lotta Wiklund

Manager Customer Relations Ledning, Leverans & Support +46 (0)8 580 886 39