Din tid är värdefull. Därför finns Würth.

Ninetech har utvecklat och byggt wurth.se som lanserades i oktober med fokus på affärsmöjligheter och effektiv hantering.

En webbplats som följer marknadens krav är affärskritiskt för Würth. Ninetech har byggt en funktionell webblösning och har genom hela projektet haft fokus på vår affär och långsiktiga strategi”, säger Fredrik Holm, Marknadschef på Würth.

Bakgrunden till den nya webbplatsen var en önskan om en ny, modern och flexibel plattform för webbaffärer som också ger Würth möjlighet att skapa nya affärsmöjligheter. Strategiskt önskade man också samordna digital kommunikation med kommunikationen i övriga kanaler. Webbplatsen bygger på publiceringsverktyget EPiServer CMS 6.

Syftet med den nya webbplattformen var att öka servicegraden mot kunder, partners och leverantörer, vilket ger en effektivare hantering och rätt använt en given konkurrensfördel”, säger kundansvarig på Ninetech Niklas Hellberg.

Besök Würths nya webbplats.

• hemsida
  • würth