Grattis Halens och SkiStar!

Den 15 november utser tidningen Internetworld Sveriges 100 bästa sajter. Bland de nominerade i år hittar vi två Ninetech-kunder! Grattis säger vi till SkiStar och Halens som har placerat sig på listan.

De nominerade väljs ut bland 100-tals sajter och fungerar som en indikation på den svenska webbens utveckling. Juryn tar hänsyn till faktorer som utvecklingskraft, innehåll, öppenhet, form och funktion samt affärsutveckling.

"Det är med stolthet som vi ser att två av våra viktigaste kunder återfinns på Topp100", säger Ninetechs VD Ulf Sandlund. "Skistar.com har tidigare blivit utsedd till Sveriges bästa konsumentwebb på EPi-Server Awards och Halens vann hela Topp100 förra året som "Sveriges bästa webbplats". Nästa år hoppas vi ha ännu fler kunder representerade på listan!".

Vill du finnas på listan 2012?

Läs mer om vårt erbjudande inom extern webb, e-handel och digital kommunikation eller kontakta affärsansvarig Jonas Aronsson (jonas.aronsson@ninetech.se, +46 10 - 470 64 57) . Mer information om utmärkelsen finns på Internetworld.

• internetworld topp 100
  • internetworld