Ninetech lanserar ny e-handelstjänst

För dig som fokuserar på effektiv försäljning och marknadsföring på nätet. För dig som behöver en lösning där du vet att du kan växa om behovet finns. För dig som inte vill bekymra dig om teknik. För dig som vill komma igång med låga trösklar. För dig som brinner för handel kort och gott.

Vi har skapat en tjänst där vi kan erbjuda det bästa på det allra enklaste sättet. En tjänst med fokus på att förenkla våra kunders vardag som handlare. Ett fokus på försäljning och marknadsföring samt effektiv hantering bakom kulisserna.

Ninetech Commerce låter dig komma igång snabbt, fokusera på att öka försäljningen och sedan växa obehindrat. Ninetech Commerce är en helt skalbar modern tjänst av högsta klass som växer i takt med att dina behov förändras utan stora IT-investeringar.

Stor erfarenhet i mindre format

"Vi tar gärna ansvar för hela den digitala affären. Med det menas att vi vill se till att våra kunder gör bra affärer på nätet och den här tjänsten är en del i det helhetsansvar vi gärna tar som leverantör”, säger affärsområdeschef e-Commerce Daniel Teglander. "Vi har tagit med oss erfarenhet från många e-handelsprojekt av mellanstor och större karaktär och kokat ner det i en modern tjänst i världsklass. Nu kan fokus läggas direkt på att skapa försäljning utan att teknik behöver vara ett hinder."

Tjänsten har även möjlighet att fullt skalas ut internationellt om kundens verksamhet utvecklas åt det hållet. Läs mer om Ninetech Commerce på vår webbplats.

För mer information, kontakta Peter Leuchovius. E-post: peter.leuchovius@ninetech.com. Telefon: +46 705 19 20 23.

• digitala affärer
  • digital kommunikation
  • e-commerce

Your future business – by our digital passion

We offer a unique combination of creative skill, technology know-how and business innovation in order to create the best possible solution for you – regardless of whether it’s a mobile, web, e-commerce, collaboration or business solution. Or even better, your entire digital investment.

Ninetech was founded in 1993, has a 140M turnover and employs 120 people in Stockholm, Göteborg, Karlstad and Örebro. ninetech.se