Öka din lönsamhet med Ninetech BI för Jeeves

Vad säljer vi till vem? Betalar kunderna sina fakturor i tid? Hur följer vi upp våra siffor? Hur får jag kontroll på våra leveranser? Det är bara några frågor som nya Ninetech BI för Jeeves kan svara på. Med vår nya lansering ”Ninetech BI för Jeeves” får du möjlighet att överblicka och effektivisera ditt företags försäljning, ekonomi och inköp.

Fungerar i smartphones & läsplattor

Ninetechs BI-lösning består av moduler för försäljning, ekonomi och inköp och bygger på Microsofts SQL Server-plattform, vilket ger en framtidssäkrad, kraftfull och kostnadseffektiv helhetslösning. Med rapporter i Reporting Services finns även möjlighet att se dessa i sin smartphone eller på sin platta.

Ninetech BI för Jeeves kan köpas modulvis och är snabb och enkel att komma igång med. Lösningen har tagits fram i ett samarbete mellan vårt BI-team och våra Jeevesexperter för att garantera en hållbar och skalbar lösning.

Flexibel lösning där kundens behov styr

Kunden äger sin lösning helt och har därmed också möjlighet att bygga ut sin BI-lösning med andra datakällor än Jeeves, frihet till obegränsat antal användare och möjlighet att bygga egna rapporter utan att årligen betala underhåll och licensavgifter. Vill man också bygga ut sitt ”Self-Service-BI” med exempelvis Excel PowerPivot mot lösningens data warehouse, finns alla möjligheter!

Här kan du läsa mer om Business Intelligence. Du kan också kontakta affärsansvarig Christofer Järlesjö.

• jeeves
  • business intelligence