Påminnelse Comparelunch 2 sep: Framgångsfaktorer för tillväxt

Vill du att ditt företag ska växa och utvecklas? Nu har du chansen att gå på en spännande och rolig lunch-workshop där du får reflektera och diskutera vad tillväxt betyder för dig och vilka tillväxtnycklar som behövs för att ta företaget till nästa kliv. Välkommen på höstens första kreativa Compare-lunch där vi samverkar på ett nytt sätt!

Vi bjuder in dig som är nyfiken på hur du kan skapa tillväxt i ditt företag. Men vad är tillväxt, varför är det viktigt och hur skapar du den tillväxten som är rätt för just ditt företag? Det unika med denna lunch är att vi kliver in i ett samspel av strategiskt tankeutbyte med de andra deltagarna kring just dessa frågor som man annars sitter ganska ensam om. Det är lättare att leda ett företag i tillväxt genom stöd och kompetens från andra, och vi tar ursprung i uttrycket ”ensam är inte stark”.

Workshopen leds av Compare i samarbete med organisationskonsult Heléne Thomsson, Thomsson & Partners, och affärskonsult Günther Hiltmann, Hiltmann Consulting. Båda har lång erfarenhet av att driva utvecklingsarbete och ledarutveckling inom olika branscher och har nyligen kommit ut med boken ”Det innovativa mentorskapet”. Stanna gärna kvar efteråt för att prata mer med dem och höra om vad som krävs för att skapa lyckad tillväxt.

VAD TYCKER DU?

Vi vill gärna ta reda på hur intresset ser ut att arbeta med tillväxt i Compare-företagen och därför ber vi dig svara på dessa två frågor i enkäten.

DATUM: 2 september
TID: 11-13
PLATS: Clarion Hotel Plaza (Västra Torggatan 2, Karlstad) OBS! Ny plats

ANMÄLAN

Anmäl dig här. Senast 31 augusti.

Magnus Bårdén, Compare
magnus.barden@compare.se, +46 (0)708 15 56 65