Blogginlägg -

Inbjudan Compare-seminarium ”Effektivisera organisationen med CRM” med DRI-Nordic

Hur går det med den nya kunden?
Vem följer upp offerten?
Vilken dag skall nyhetsbrevet ut?

Är ökad försäljning, högre effektivitet och bättre kundrelationer i fokus? Är organisationen belastad med onödiga pappershögar, enskilda beteenden och vanor? Är det svårt att planera, kontrollera och att få alla att jobba transparant och åt samma håll? Frågor, funderingar uppföljningar kräver snabba svar. Enkelt med CRM. Ett webbaserat planeringsverktyg för alla i organisationen.

Compare i samarbete med DRI Nordic bjuder in dig till ett gratis och givande frukostmöte på Clarion Plaza i Karlstad. En inspirerande morgon fylld med nya insikter och några fall med bästa praxis om hur man kan förbättra sitt CRM användande och hindra ineffektivitet till synliga resultatförbättringar. Välkommen!

DATUM: 14 september

TID: 8.00-11.30

PLATS: Clarion Plaza Hotel, Västra Torggatan 2, 652 25 Karlstad

Anmäl dig här senast 12 september.

Seminariet är kostnadsfritt.

Michael Huss
Engagement Manager
michael.huss@dri-nordic.com

MER INFORMATION

Utforska våra skräddarsydda CRM och marknadsföringslösningar.

SUGARCRM

En komplett CRM lösning som hjälper dig och dina användare att katalogisera och systematisera dina kunders data. Du får ett verktyg där du kan underlätta säljprocessen med offerter, orderhan-tering, bekräftelser, service, support och logistik. Alla data blir samlad på kundkonton och tillgänglig för de som behöver den. E mail, telefonsamtal och noteringar loggas och riskerar inte att drunkna i ditt kommunikationsflöde och du får lättare att följa dina olika sälj, marknads och service processer.

ACT-ON

Ett webbaserat marknadsföringsprogram. Det är specialbyggt för att stödja marknadsföringen med automatiseringar - Market Automation -. Systemet är flexibelt och går att använda tillsammans med andra system och verktyg. Det är intuitivt, lätt att använda och effektivt.

CUSTOMER JOURNEY PLUGIN™

Ett nytt sätt att styra och kontrollera sin säljprocess och vara mera delaktig i kundens beslutsgång. Detta nya verktyg visar dig grafiskt och textmässigt hela kundens beslutsprocess och var han befin-ner sig i sin ”resa” med dig som leverantör. Du kan koppla notifieringar, ta bort, påminnelser och rapporter för ökad uppmärksamhet och minska risken för att något faller i glömska eller blir förse-nat i sin uppföljning. Ett verktyg för ökad effektivitet och mer försäljning.

• Karlstad