Publikrekord för årets bomässor

Årets avslutande mässa i Halmstad blev en stor succé med publikrekord. Över 8 440 personer besökte mässan i Halmstad Arena där närmare 100 utställande företag fanns på plats. Därmed är nio framgångsrika "Gör Ditt Boende Bättre" mässor genomförda i Sverige under 2011.

Totalt har årets mässor besökts av drygt 56 700 vuxna personer och det är nytt rekord för "Gör Ditt Boende Bättre" mässorna. 2010 besöktes våra nio mässor av 53 600 personer. Det finns flera bidragande orsaker till ett ökningen. Mässorna har blivit större, fått ett bredare utbud och de utställande företagen skapar attraktiva och inspirerande montrar. Dessutom har årets kända inredare och föreläsare bidragit till att fler har besökt mässorna. Under året har Simon & Tomas, Willy Björkman, Lulu Carter och Mija Kinning inspirerat besökarna.

Nu ser vi fram emot mässorna 2012 som redan nu ser ut att slå alla rekord. Aldrig tidigare har så många företag bokat plats till kommande mässor.