Välkommen till nya www.eurest.se

Välkommen till nya www.eurest.se

Vi har frågat våra kunder vad de anser är viktigast för sin verksamhet när det kommer till mat och service. Svaren har vi satt ihop till en tio-i-topp-lista som vi har grundat vår nya hemsida på.

Vi på Eurest är stolta över att vara en världsledande måltidsleverantör, känd för kontinuerlig utveckling, utmärkt kvalitet och suverän service. Men vi sätter alltid dig som kund eller gäst främst, så därför handlar egentligen inte vår nya hemsida så mycket om oss - utan mer om dig. Vi har frågat våra kunder vad som är viktigt för dem när det kommer till mat och service och det kan du läsa mer om på www.eurest.se.

Här får besökaren en inblick i omfattningen och mångfalden av Eurest samt se några av de företag och organisationer som vi är stolta över att arbeta med. På nya hemsidan kan du läsa om den rika variationen i vårt serviceutbud. Oavsett var i Sverige eller i vilken miljö du än befinner dig, kan du med Eurest alltid förvänta dig samma engagemang, passion och kvalitet varje dag, överallt.

”Vi är verkligen glada över att lansera vår nya hemsida, visa upp hur Eurest ger enastående måltidslösningar till våra kunder. Det var dags för oss att uppdatera vår image och visa upp vår kompetens och närvaro på denna marknad.” säger Johan Schilow, Operations Director.