Nytt säljmaterial åt Nilsson Special Vehicles

Nilsson Special Vehicles är ett anrikt företag från Laholm. Startades för snart 100 år sen och har sedan dess utvecklat en framgångsrik verksamhet i att modifiera fordon. Idag är Nilsson en av Europas ledande företag på området. Från Laholm skickas nu ambulanser, begravningsbilar och limousiner både inom Sverige och ut i världen.

Nilsson har i flera decennier samarbetat med Volvo. De flesta fordon som förlängs och utrustas, bygger på en helt ny Volvo. Senast i raden är en modell som fått namnet N300. Det är en förlängd Volvo S80 med specialutrustning, anpassad för diplomater, företagsledare, regeringar och kungahus. Det är en väl utrustad med lyxigt utrymme. Men samtidigt diskret.

Competence reklambyrå är Nilssons partner kring marknadsmaterial sen 15 år. Första steget har varit att ta fram nytt säljmaterial inför en kommande större satsning.

• reklambyrå
  • reklam
  • marknadskommunikation

Competence reklambyrå har drygt 20 års erfarenhet med att generera framgång för våra kunder. Utöver en traditionell reklambyrå så erbjuder vi även tidningsproduktion, 3D kompetens och tjänster som foto/film, web-TV och E-learning.

Våra kunder finns främst i södra Sverige. Vi själva bor på landet, i Skånska Osby. Här råder vi oss själva i byns gamla kulturhus. Välkomna till oss.

info@crbyra.se

Johnny Billinger