Compricer hjälper MinStoraDag att uppfylla sjuka barns önskedrömmar!

För varje försäkring, lån och elavtal som Compricer förmedlar, skänks 5 kronor till stiftelsen MinStoraDag som uppfyller svårt sjuka barns önskedrömmar.

Varje dag hjälper Compricer hundratals personer att spara pengar genom att hitta bättre privatekonomiska avtal. Tack vare alla som jämför och sparar pengar via Compricer ger vi nu ett bidrag på 5 kronor till MinStoraDag för varje försäkring, lån och elavtal som förmedlas.

”Vi är mycket glada över att kunna bidra med att uppfylla sjuka barns önskedrömmar och göra barnens och deras familjers kamp något lättare. Vi hoppas kunna stötta MinStoraDags fantastiska arbete en lång tid framöver”, sägerJakob Tolleryd, VD Compricer.

MinStoraDag är en insamlingsstiftelse som har som uppgift att uppfylla svårt sjuka barns önskedrömmar och ge dem ett välbehövligt avbrott i sin sjukhusvistelse och ett minne för livet. Under 2012 genomförde MinStoraDag knappt 600 aktiviteter för sjuka barn, varav 245 var individuella Stora Dagar.

”Vi är tacksamma över Compricers generositet som hjälper oss att uppfylla ännu fler sjuka barns önskedrömmar under 2013”, säger Richard Fors generalsekreterare MinStoraDag.

För information om MinStoraDag: www.minstoradag.org

För information om Compricers samarbete med MinStoraDag: www.compricer.se/minstoradag/

För mer information, vänligen kontakta:

Christina Söderberg, Sparekonom