90 vetgiriga säljansvariga på Compro Möten & Events Partnerdag

Årets första Partnerdag blev välbesökt! Den 5 februari samlade vi nästan 100 medarbetare från Sveriges konferensanläggningar på en av Stockholms mest centrala mötesplatser, Stockholm City Conference Centre. Det var ett gäng glada, vetgiriga och nätverkssugna försäljnings- och bokningsansvariga, ägare och platschefer som fick ta del av föreläsningar och grupparbeten, mingel och nätverkande.

Dagen inleddes av Karriärcoacherna som talade om kommunikationens betydande roll i hur vi kan lära oss att förstå kunden och hur kommunikationen kan bidra till stärkta affärer. Föreläsning varvades med uppskattat grupparbete. Därefter fick vi träffa Magnus Helgesson, nominerad till Årets Talare 2016, utsedd till Årets Inspiratör 2014 och nominerad till Årets VD 2012. Magnus talade engagerat om ledarskap och hur man når framgång i affärslivet samt vikten av entreprenörskap.

Mellan föreläsningarna bjöds det på välsmakande fika med mingel och nätverkande vilket är minst lika viktigt med Partnerdagarna.

Tre gånger per år arrangerar Compro Möten & Event sina Partnerdagar och syftet är bidra med förkovring och kompetensutveckling för branschen inom olika ämnen såsom försäljning, internetmarknadsföring, sociala mediestrategier och ledarskap. Partnerdagarna vänder sig endast till partners och är ett bra sätt att gå i armkrok med konferensanläggningarna och tillsammans skapa affärsmöjligheter.

Mer om talarna:
KarriärCoacherna består av Ewa Helander, Anette Kumlin Jonsson och Ingela Gullberg.

Magnus Helgesson, nominerad till Årets Talare 2016, utsedd till Årets Inspiratör 2014 och nominerad till Årets VD 2012. VD för Sturebadet Health