Compro Möten & Event inleder samarbete med Görvälns Slott och Hufvudsta Gård

Compro Möten & Event som är en totalleverantör inom mötesindustrin inleder nu ett fördjupat samarbete med Görvälns Slott i Järfälla och Hufvudsta Gård Mat & Möten i Solna.

Visionen för Independent Hotel Group, där Görvälns Slott och Hufvudsta Gård ingår, är att skapa mötesplatser som inte redan finns. Det är därför viktigt hur koncernens varumärken uppfattas och hur de säljs. Man har därför valt att endast samarbeta med ett fåtal, men högkvalitativa, återförsäljare där Compro Möten & Event är en.

- Jag vet sedan tidigare att Compro Möten & Event är duktiga och därför har vi valt att samarbeta med dem, säger bolagens nya VD Katarina Romell.

Görvälns Slott har haft ett riktigt bra 2016 med omsättningsrekord och i januari utnämndes anläggningen till Sveriges andra bästa hotell och Stockholms läns bästa hotell enligt TripAdvisor. Under 2017 tar Görvälns Slott nästa steg i utvecklingen med sju nya hotellrum och Restaurang Galleriet skall fortsätta sin inriktning på att ligga i topp bland krogarna i Sverige. Målsättningen för Görvälns Slott är att bygga upp Sveriges enda riktiga Hide Away.

- På Hufvudsta Gård Mat & Möten skall vi skapa en mötesplats för företag som söker det lilla extra gällande mat, dryck, service och en avslappnad miljö. Nu skall vi tillsammans med bland annat Compro Möten & Event se till att vi säljer till den målgrupp som gillar livets goda, förklarar Katarina Romell.

- Vi på Compro Möten & Event är mycket stolta över att ha dessa två fantastiska anläggningar med som våra partners. Deras kvalitetstänk genomsyrar allt de gör och det rimmar väl med vår ambition att kunna erbjuda högkvalitativa mötesplatser till våra kunder, säger Katarina Niss, Compro Möten & Event.

Katarina Niss, katarina.niss@svenskmotesdesign.se, 08-540 233 90