Nyhet -

Friska smaker i fiffig förpackning, Conaxess Trade lanserar Mentos Gum Pocket Bottle

I veckan lanserade Conaxess Trade en spännande tuggumminyhet på marknaden, Mentos Gum Pocket Bottle, den enda burken på marknaden som faktiskt får plats i din ficka. Tre nya varianter med friska smaker av Mint, Lemonade och Bubbelgum. De goda smakerna med den innovativa förpackningen gör Mentos Pocket Bottle färgstark, praktisk och unik.

Mentos Gum Pure Fresh Pocket Bottles innehåller ikoniskt runda tuggummin med ett krispigt yttre och mjukt innehåll. De tre nya smakerna från Mentos Gum är friska, fräscha och sockerfria. Burken är som namnet avslöjar perfekt för att förvara i fickan då burken är platt på ena sidan.

-Mentos pocket Bottle är en spännande nyhet i ett innovativt format som smakar fantastiskt gott. Det känns väldigt kul att vara med under lanseringen och se att produkten är efterlängtad av såväl kunder och butiker. – Caroline Ingfors Brand Manager Mentos Conaxess Trade Sverige

Formatet Pocket Bottles har ett återförslutbart lock som minimerar risken för att tuggummin ska krossas eller ofrivilligt lämna burken. Burkarna är färgstarka och med sitt unika format kommer de att pigga upp hela kassalinjen.

Mentos Gum Pocket Bottle finns i smakerna:

Mentos Gum Pure Fresh Mint, med smak av mint

Mentos Gum Pure Fresh Lemonade, med smak av citron