Ny stolt mätpartner till GuldKontakt – Sveriges främsta pris för professionellt kundbemötande

Pressmeddelande   •   Feb 03, 2020 06:21 CET

Connectel grundaren Robin Leijon, Kontakta VD Tina Wahlroth och Kontakta, medlemsansvarig Linda Magnusson.

Connectel ny stolt mätpartner till GuldKontakt

GuldKontakt är Sveriges främsta pris för organisationer med varumärken som erbjuder professionellt kundbemötande i sin växel, vid telefonförsäljning och i sitt kontaktcenter. För mer information vänligen besök www.guldkontakt.se.

"Tävlingen GuldKontakt är en viktig tävling för alla som arbetar med kundservice och försäljning via telefon, men också för svenska konsumenter, då kundkommunikation blir en allt viktigare för varumärken som vill differentiera sig. Från och med 2020 inleder vi samarbete med Connectel som ny partner för att genomföra tävlingens alla mätningar. Tävlingen är densamma, men Connectel bidrar till en del nyheter som skapar nya möjligheter i tävlingen." berättar Tina Wahlroth, VD Kontakta

"Att vara ny mätparter till den största och vassaste tävlingen för kundbemötande-sverige känns viktig. Det är också helt i linje med det fokus vi har på Connectel. Vi vill revolutionera alla organisationer, genom att vara kundmötes-orienterade och att möta kunderna på moderna sätt. Vi jobbar för att det ska vara smidigt, smart och flexibelt i alla kanaler. Sverige har ett försprång rent tekniskt men det är forfarande i själva mötet med kunderna magin sker. Att få äran och möjligheten att vara med i att höja statusen för det professionella kundbemötande känns fantastiskt kul!" berättar Robin Leijon, grundare Connectel

Utdelningen av GuldKontakt priserna sker vid den festliga GuldKontaktgalan som årligen hålls som avslutning på Kontaktadagen, Sveriges största evenemang för alla som arbetar med kundkommunikation på distans.

Vill du veta mer kontaktar du

Tina Wahlroth

VD Kontakta

tina.wahlroth@kontakta.se

Connectel är mjukvaruföretaget som lyssnade på kunden och utvecklades baserat på kundens önskemål. Med rötter inom konsult- och telekomvärlden så såg ägarna ett behov bland sina kunder som inte blev tillfredsställt. Tillsammans med dessa kunder utvecklades Connectel till ett mjukvaruföretag som levererar molnbaserad kundtjänstmjukvara.

Trots dessa förändringar finns dock fortfarande samma driv i företag. Detta är ett företag som tror att allt är möjligt, och som gör sitt yttersta för att leverera vad kunden behöver och vill ha. Det gör Connectels plattform till en av de mest flexibla på marknaden utan att tumma på kvaliteteten.

Kommentarer (0)

Kommentera