Hjärtligt välkomna hem till oss

Mycket spännande höst för Kalmarföretaget

Vi kommer att flytta inom några veckor!

Sedan lite mer än fyra år har vi huserat i hyrda lokaler längs E22:an vid Törneby. Vi kommer om cirka två veckor att flytta till (för första gången sedan starten 2007) alldeles egna lokaler längs Södra vägen i Kalmar. Där kommer vi få en riktigt mysig och kreativ ”byrå” känsla, där miljön passar oss som handen i handsken. Vi återkommer när flytten är avklarad och ni är då hjärtligt välkomna hem till oss!

Vi har även förstärkt vårt team med ett välbekant ansikte framförallt i Kalmar. Varmt välkommen Pelle Johansson, vår nya medarbetare som har lång erfarenhet i branschen.

I skrivande stund kom två kollegor just hem från Stockholm med ett riktigt spännande uppdrag; att till en rikstäckande kedja sätta upp en multisite med upp till 140 tillhörande siter.

Vi är även i slutfasen av ett större projekt som skall lanseras 2019.

Förtroendet för oss hos våra kunder är vi extra stolta över. Många av dem har stannat hos oss i över tio år och vi gör vårt bästa för dem varje dag. Stort tack för förtroendet!

ConnectMedia är idag Kalmars största oberoende byrå med en produktportfölj och kompetens som få kan mäta sig med.

Det är med stor ödmjukhet och stolthet som jag känner glädje av att så många kunder stannar hos oss år efter år, samtidigt som det kommer nya uppdrag i stor utsträckning från kundreferenser – vilket borgar för att vi gör ett mycket bra jobb!

Den närmsta framtiden är mycket spännande med både flytt och nytillkomna uppdrag.

Väl mött & Välkommen hem till oss!

// Daniel Nordström, VD ConnectMedia AB

• byrå
  • reklam

• Kalmar

ConnectMedia är en fullservicebyrå som erbjuder en helhetslösning inom marknadsföring. Vi hjälper er med allt från traditionella och digitala medier till trycksaker och webb. Oavsett om vi tar hand om hela er marknadsföring eller bara en liten del hjälper vi er med just det ni behöver.