Hotel Riverton välkomnas som ny partner till Connect

Vi är glada att få presentera vår nya partner – Hotel Riverton – ett fyrstjärnigt hotell beläget vid vattnet i centrala Göteborg. Entreprenörsfamiljen som driver verksamheten har satsat på att lyfta hotellet, och det har lönat sig…

Hotel Riverton och View Skybar & Restaurant har båda mottagit utmärkelsen TripAdvisor Certificate of Excellence 2018 vilket hyllar företag som har fått fina omdömen från resenärer på TripAdvisor under det senaste året. Och nyligen presenterade Egencia årets topplista över de 100 bästa affärshotellen i världen där Hotel Riverton var en av fyra hotell på listan som är belägna i Göteborg!

Som partner till Connect bidrar man till en positiv utveckling av lokala näringslivet genom ett aktivt deltagande i våra tillväxtprogram och mötesplatser, däribland våra BusinessMixer där banden stärks med det övriga Västsvenska näringslivet i form av representater från övriga partnerföretag. Denna möjlighet till möten är något både Connect och Riverton brinner för och vi på Connect ser fram emot att få dela passionen för mötesplatser av hög kvalitet med Riverton, och mot ett gott partnerskap. För ett första gemensamma evenemang står Riverton värd - vinterns BusinessMixer den 6:e december kommer hållas här.

Fysiska möten i en inspirerande miljö behövs för att skapa nya kontakter och bygga nätverk. Därför är vi oerhört glada över att vara med och stödja Connects insatser för tillväxt inom näringslivet.

– Jennie Lubell, Key Account Manager, Hotel Riverton