Tillväxtbolagen som kan ta priset som Årets FöretagsAccelerator 2015

Pressmeddelande   •   Apr 14, 2016 09:01 CEST

Varje år delar Connect ut priset till Årets FöretagsAccelerator. Priset delas ut till ett etablerat företag som med Företags Acceleratorns hjälp har vuxit med framgång och ökat sin omsättning. Varje år jobbar Connect med ett stort antal tillväxtföretag i en mängd olika branscher. Vinnaren tillkännages i samband med den Stora Connect Dagen. De nominerade för 2016 är:

Stema Specialtryck AB

Falkenbergs Företagshälsovård

Glesys

E T P Kraftelektronik AB

Retailsolutions Sverige AB

För frågor och mer information kontakta:

Karl Malmström

karl.malmstrom@connectsverige.se

0739-41 47 58

Mer information om de nominerade bolagen finns här:

Stema Specialtryck AB

Falkenbergs Företagshälsovård

Glesys

E T P Kraftelektronik AB

Retailsolutions Sverige AB

Connect Sverige Region Väst omfattas av sex regioner som har fler än 5 000 aktiva personer. Aktörerna i nätverken är entreprenörer, företagsledare, riskkapitalbolag och privata investerare och ett flertal betydelsefulla företag och organisationer från Sveriges näringsliv. Connect är ett affärsnätverk efter en modell från San Diego för att främja affärsutveckling i tillväxtföretag.

Kommentarer (0)

Kommentera