Välkommen till Connect-dagen 2017 – Trender, värderingar och framtid!

Välkommen till Connect-dagen 2017. En eftermiddag som bjuder på inspiration, kunskap samt enorma möjligheter till att förnya och utveckla sitt nätverk.

Connect bidrar med verktyg för att möjliggöra tillväxt både hos den enskilda entreprenören och regionen i stort. Tillsammans med partners från näringsliv och akademi samlar och erbjuder Connect Sverige Region Väst den spetskompetens, de möjligheter och det självförtroende tillväxtföretagen behöver för att komma vidare. Här lämnas inget åt slumpen.

Dagen ägnas åt frågor kring trender, värderingar och framtidsvisioner.

Möt regionens tillväxtföretag som pitchar sina idéer på scen. Inspireras av spännande ledare och entreprenörer.

På scen under dagen är bl.a. Lena Apler - Collectors grundare, Karolina Wallin Brorsson - ProToSell som utnämnts till Gasellföretag av Dagens Industri, Johan Javéus - SEB Chief Strategist, Sverigestudien, Therese Lundstedt - VD Aktieinvest, utsedd till Framtidens kvinnliga ledare av chefsorganisationen Ledarna 2017, m.m.

Programmet för dagen uppdateras löpande. Håll dig uppdaterad och anmäl dig här.

• connect väst