Trött på rundor till en tom brevlåda? Med POST IN vet du när posten kommit.

Trött på rundor till en tom brevlåda? Med POST IN vet du när posten kommit.

Idag finns det en pryl för att underlätta det mesta i vår vardag. Alltifrån robotdammsugare till fjärrstyrda strömbrytare så att du kan släcka lampan från fåtöljen. Man kan ju fråga sig om det även behövs en apparat som berättar för oss att posten har kommit. Men ja, varför inte? Syftet med POST IN är helt enkelt att ytterligare förenkla din vardag så att du slipper onödigt spring ut till brevlådan. Detta kanske inte upplevs som jobbigt för alla men framförallt för äldre, funktionshindrade eller sjuka kan rundan ut till brevlådan kännas som en börda, särskilt när du gått hela vägen och upptäcker att brevlådan är tom och att du måste gå samma runda snart igen. Du måste inte vara sjuk eller gammal för att uppskatta POST IN. Även om du är ung och frisk kan det vara skönt att slippa gå ut i onödan nu när möjligheten finns. Våga vara bekväm helt enkelt.

Så hur funkar POST IN?

Du fäster en sändare på klaffen eller locket på din brevlåda. När posten kommer rör sig klaffen eller locket och en signal går till mottagaren som du har inne i hemmet. Mottagaren börjar blinka och du ser att posten har kommit. Enkelt.

Dansk design

Bakom den eleganta designen av POST IN står Needits nya designavdelning. Här läggs stor vikt vid innovation, tidlöshet och kompromisslös funktionalitet och en strävan att lyfta varje produkt till ikonstatus.

Kolla in produkten och läs mer här.

För mer information kontakta:

PR-ansvarig

kristin.sjodahl@conrad.se