Arbeta hos oss

Arbeta hos oss

Consat söker ständigt nya medarbetare med samma passionerade inställning till teknik som vi själva har. Samtidigt vill vi att alla medarbetare skall trivas med att arbeta såväl enskilt som i grupp och vara lyhörda för omgivningens behov. Att arbeta som konsult på Consat innebär att du med dina kunskaper och erfarenheter ingår som en viktig länk i vårt totala kvalitetstänkande.

Vi är lyhörda för dina önskemål och försöker anpassa dina arbetsuppgifter till dem. Vi är övertygade om att du gör ett bättre jobb om du får arbeta med det du tycker om och det kommer då även våra kunder till godo. Hos oss kommer du att få möta olika miljöer och människor där du får tillfälle att utveckla en personlig och långsiktig relation till både kunder och medarbetare.

Vem är du?
För att trivas och passa in i vårt gäng krävs att du är flexibel och initiativrik och att du kan arbeta både ensam och i grupp. Du skall givetvis även känna stort ansvar för ditt arbete och vara lyhörd för kundernas behov. Har du dessutom tidigare erfarenhet som konsult är det ett extra plus.