Consat Telematics AB Europa tour och satsningen på nya marknader

Consat Telematics AB Europa tour och satsningen på nya marknader

Consat Telematics tar krafttag mot nya marknader. Det senaste året har Consat arbetat intensivt med nya marknader i Europa. Vi ser ett stort intresse hos de operatörer och huvudmän vi träffat under det senaste året säger Mikael Gabrielsson, Senior Sales Director på Consat Telematics och tillägger:

"Många kunder står inför stora utmaningar och behöver väl fungerande och beprövade system som uppfyller deras behov av informationsflöden till olika intressenter. En av knäckfrågorna som vi stöter på, är kravet ifrån resenären om mera exakthet i den information de får från operatör/huvudman. Consat är väl rustat för att möta de krav som efterfrågas och de mål som våra kunder har".

Den 17:e Maj kommer Consat Telematics att delta i seminariet "Sustainable Urban Transport"  i Warszawa. Där kommer framtidens kollektivtrafiksystem diskuteras. Den 5:e till 7:e juni gör vi samma resa i Tjeckien.

All vår verksamhet i Europa sker genom väl etablerade partners som har god kunskap om branschen. Följ med på vår resa.

Möt oss också på Kollektivtrafikdagarna i Stockholm den 11 maj!

Välkommen