Considlösning nominerad till Sveriges bästa!

Consids lösning för Elsäkerhetsverkets webbplats har blivit nominerad till Sveriges bästa webbplats i kategorin Samhällskommunikation.

Web Service Award innebär att företag, organisationer och myndigheter tävlar om att bli utsedda till Sveriges bästa webbplats och intranät. Tävlingen baserar sig på Sveriges största webbplatsundersökning som undersöker vilka sajter som svenskarna är allra nöjdast med.

– Vi är förstås hemskt glada över att vara nominerade och det känns väldigt roligt att det är besökarna som valt ut vår sajt till en av de bästa. Det visar på en rejäl styrka bakom den lösning som vi tagit fram för Elsäkerhetsverket. Vi hoppas att vi tar oss hela vägen, säger Peter Hellgren, vd för Consid.

Vinnaren utses vid WSA-galan den 27 januari på Nalen i Stockholm.

Consid är ett snabbväxande IT-konsultföretag med kontor i Jönköping, Stockholm, Örebro, Norrköping, Linköping, Göteborg, Malmö, Ljungby, Sundsvall, Storebro, Värnamo och Växjö. Bolaget startades i Vetlanda år 2000 av Peter Hellgren och Henrik Sandell. Bolaget beräknas omsätta 50 miljoner kronor för 2015. 2005 flyttades huvudkontoret till Jönköping och de senaste åren har företaget successivt växt till dagens 270 anställda. Läs mer på www.consid.se.