Annorlunda och roliga presenter till alla hjärtans dag!

Är du ute efter en alla hjärtans dag present till din fru, man, flickvän, pojkvän eller bara favoritpersonen i ditt liv? Vi har mängder av romantiska, roliga och annorlunda prylar som passar perfekt att ge bort i alla hjärtans dag present. Dessutom blixtsnabb leverans.

Har du kärleken så har vi presenten!

Jelly Belly Presentask
-Den ultimata Jelly Belly-extravaganzan, presentaskar med 20, 40 eller 50 olika smaker. Uttrycket "det finns något för alla smaker" har aldrig varit så sant.

Rosenbädd
-100 stycken syntetiska rosenblad som du kan sprida ut på sängen, i badet eller varhelst du önskar för maximal romantik (och sannolikhet att få scora)!

Naughty Knot
-Överraska någon du tycker om och slå in världens finaste present - dig själv! Naughty Knot är lätt att knyta, och ännu lättare att knyta upp.

Vinturi Vinluftare
-Genom snillrik konstruktion luftar Vinturi ditt vin lika snabbt som det tar att hälla upp ett glas. Låt vinet rinna igenom vinluftaren så tillförs exakt rätt mängd syre i exakt rätt hastighet!

Romantisk Chokladpizza
-Romantisk och god pizza i choklad. Överraska din favoritmänniska med en kärlekspizza i present!

• Fritid

• högtider

Vi säljer roliga prylar, presenter, usb-gadgets, upplevelser och julklappar på Internet. Målet är att erbjuda våra kunder de coolaste, snyggaste och mest innovativa prylarna på marknaden. Därför kallar vi oss Sveriges prylmecka! Vi arbetar kontinuerligt med att hitta nya prylar och förbättra sortimentet. För mer info gå in på www.coolstuff.se