Officiell Star Wars-robot med helt unika funktioner!

Tio långa års väntan är över, i december är det äntligen premiär för Star Wars™ sjunde episod! Till äran av detta kommer Coolstuff att erbjuda en unik utgåva av den nya robothuvudrollen: underbara BB-8™!

R2D2 och CP3O är förmodligen världens mest kända filmrobotar, eller Droids™ som de kallas i filmerna. Till de nya filmerna tar nu en ny robot plats på stjärnhimlen som kommer att stjäla våra hjärtan och den kallas BB-8™. Coolstuff har fått licens att sälja en fullt fungerande BB-8™ från Disney™ Star Wars™ officiella merchandise. Ett samlarobjekt som kan följa med själv på premiären, alltså!

Även om man har väntat både gott och länge, har väntan varit värd det ur teknisk synpunkt. BB-8™ kommer att vara en högteknologisk produkt med funktioner du aldrig tidigare sett på marknaden.

– Vi på CoolStuff är stora Star Wars-älskare och nya BB-8 är ett givet inslag i vårt produktsortiment. Vi ser med spänning och stolthet framemot att få introducera BB-8 med sin unika design och innovativa funktioner till våra kunder, säger Robin Vlek, produktansvarig på Coolstuff.

This is the Droid™ you’re looking for!

• Detaljhandel

• mobil & surfplatta
  • teknik
  • produkter