Office Management ny kund hos Cordovan

Pressmeddelande   •   Nov 06, 2013 14:15 CET

Stockholmsföretaget Office Management hittade sin nya byrå i Göteborg. Valde Cordovan Communication som kommunikationspartner efter en byråpitch kring en ny, grafisk profil.

– Cordovan var den byrå som satte störst avtryck. Vi gillade deras förslag och diskussion kring vår omprofilering. Cordovans stora erfarenheter av grafisk identitet och varumärkesarbete för internationella företag bidrog till att vi valde dem som vår huvudbyrå, säger Jessica Spångberg, marknadsansvarig på Office Management.

Office Management är en heltäckande leverantör inom dokumenthantering, telefoni, videokonferens, IT, konferensutrustning, diktering och dryckesmaskiner samt tillbehör och förbrukningsmaterial.

Office Management startades av de två entreprenörerna Johan Tilander och Tony Johansson 1993. 20 år senare omsätter Office Management drygt en halv miljard kronor och har närmare 300 anställda på kontor över hela Sverige.

– Nya kunder är alltid roligt. Office Management passar vår profil, speciellt vår IT-kunskap från samarbetet med Cisco. Extra roligt är det också att ett Stockholmsföretag väljer en kommunikationsbyrå från Göteborg, säger Ulf Johansson, projektledare och copywriter på Cordovan.

Ulf Johansson
Projektledare och copywriter, Cordovan Communication
Tel: 0706-72 98 39
E-post: ulf.johansson@cordovan.se

Jessica Spångberg
Marknadsansvarig Office Management
E-post: jessica.spangberg@officemanagement.se

Cordovan Communication är en byrå som skapar kanaloberoende reklam och kommunikation. Det som utmärker vårt arbete är tre saker: en tro på att starka idéer leder till större effekt, att vi använder mål och mätbarhet för att visa på resultat och ett särskilt intresse för ny teknik och de nya möjligheter för kommunikation som det öppnar.

Kommentarer (0)