Premiär för Cazzi Opeia-vlog efter växande framgångar

Premiär för Cazzi Opeia-vlog efter växande framgångar

Efter alltjämt växande framgångar startar nu Cazzi Opeia en ny vlog-serie som hade premiär i förra veckan. Under 2017 toppade hon Billboard-listan två gånger och hade en tredjeplacering som låtskrivare åt Twice och Red Velvet. Hon blev dessutom den första kvinnliga artisten någonsin att premiärspela en singel i rymden.

De globala framgångarna har gett henne en växande fanskara, och i vlog:en bjuder hon på möjligheten att följa hennes världsomspännande äventyr – från Stockholm, till Helsinki vidare mot LA och Bangkok. I nästa avsnitt följer vi henne bakom kulisserna på Stockholm Fashion Week där hon uppträdde live under en av de största visningarna.

SE FÖRSTA AVSNITTET AV VLOGGEN HÄR

Inför en fullsatt publik i Spegelsalen på Grand Hôtel uppträdde Cazzi Opeia med den senaste singeln Wild Ones live på Naim Josefis hyllade visning under Stockholm Fashion Week.

Naim Josefi är en av Sveriges idag mest framstående modeskapare som har hyllats världen över. Han fick stor uppmärksamhet då han vann den populära TV-sända designtävlingen Project Runway, och har bland annat nominerats som ”Designer of the Year” av British Design museum.

Visningen som ägde rum den sista dagen av modeveckan, tog enligt Naim Josefi inspiration av naturens nyanser och de skinande metalliska materialen på skalbaggar och insekter i en ”hemlig trädgård”. Enligt många besökare blev visningen ännu effektfullare med live musik och Cazzi Opeias starka och berörande röst.

Se hela visningen och Cazzi Opeias framträdande här: