Göteborgsduon Bori & Suan tillbaka med singeln 'Macho'

Göteborgsduon Bori & Suan tillbaka med singeln 'Macho'

Göteborgs-duon Bori & Suan följer upp låtarna ’Wag1’ och ’Be för mig’ från 2018 med helt nya singeln ’Macho’, en låt om att bli förälskad på det där explosiva sättet att man kan tänka sig att göra vad som helst för en person.

Göteborgskillarna Bori & Suan slog igenom som duo på Youtube 2016 med en svensk remake på Nicky Jam och Enrique Iglesias låt ’El Perdon’, en video som vid det här laget setts över 3, 8 miljoner gånger. Med singlarna ’Wag1’ och ’Be för mig’ har de fortsatt sprida glädje och vibes över hiphop-Sverige och bandet har fått kärlek från bl.a. P3, Kingsize Magazine, Din Gata och Dopest. Låten ’Wag1’ låg dessutom över en månad och bubblade på Spotify Viral.

Nu är det äntligen dags för ännu mer ny musik. Nya singeln ’Macho’ är en låt om att bli så förälskad i någon att man vill ge den allt i hela världen, kanske saker man till och med inte har råd med. Men också om känslan av att träffa en person som får en att bli modigare, vågar ta mer plats och att drömma större. Att bli någons macho helt enkelt.

Lyssna på ’Macho’ här: https://orcd.co/macho

’Macho’ släpps idag den 16 augusti via Delli Music Group och Cosmos Music.