Lucas Nord och Naomi Pilgrim släpper låt tillsammans

Lucas Nord och Naomi Pilgrim släpper låt tillsammans

Efter varsitt framgångsrikt år både på hemmaplan och internationellt släpper artist-kollegorna Lucas Nord och Naomi Pilgrim nu en gemensam singel. Låten Do About It premiärades redan igår av brittiska Notion Magazine och finns nu även tillgänglig via iTunes och Spotify.

Både Lucas Nord och Naomi Pilgrim har de senaste åren uppmärksammats för sin musik både här hemma i Sverige, men också i England och USA. Lucas Nord inledde 2016 med att nå förstaplatsen på Billboards Dance Chart tillsammans med Tove Lo, följde upp succén med albumet Company och under hösten har han spelat i både New York, Los Angeles och i oktober headlinar han en stor fest Vice-fest i London. Naomi Pilgrim gjorde tidigare i år comeback efter en längre paus med den politiska EP:n Sink Like A Stone som omnämndes av över femtio bloggar världen över när den släpptes innan sommaren och för bara några dagar sedan gjorde hon ett fullsatt gig på Reeperbahn Festival i Hamburg.

Redan 2014 samarbetade Lucas och Naomi när han gjorde en remix på hennes singel It’s All Good, men nu tar de sitt samarbete vidare och släpper en gemensam singel. Låten Do About It är en helt ny version på en av låtarna från Lucas senaste album Company som släpptes tidigare i år.

Lyssna på Do About It här:

Köp Do About It här:

Cosmos Music är ett Skandinaviskt skivbolag med fokus på digital utgivning och lansering av musik på en global marknad. Med vårt internationella nätverk av distributionspartners, PR-byråer, publicister, radiopluggare och marknadsförare har vi möjlighet att lansera musik över hela världen. För artister med ambitioner utanför sin egen hemmamarknad kan vi skräddarsy internationella kampanjer – oavsett territorium eller format.