Vem vinner Sveriges mest exklusiva kärlekspris? Det är dags att nominera till Guldhjärtat 2014.

Pressmeddelande  •  2013-09-06 10:00 CEST

Nu är det åter dags att nominera bidrag till kärlekspriset Guldhjärtat 2014 som för tredje året i rad delas ut i kategorierna Årets Bröllopspar, Årets Frieri, Årets Bröllopsfoto och Året Bröllopssmycke. Priset arrangeras av Countryside Hotels och Lifestyle Wedding i samarbete med Bröllopsmässan och BröllopsGlamour.

Vinnarna koras på den stora scenen i Vinterträdgården under Bröllopsmässan på Grand Hôtel i Stockholm den sista helgen i januari 2014.

Bibi Rydbacken, marknadschef på Countryside Hotels och en av initiativtagarna till priset säger: -"Tidigare år har vi fått in många fler nomineringar än förväntat och det är verkligen roligt att så många vill dela med sig av sina personliga, romantiska och berörande berättelser och bilder från sina största ögonblick i livet."

Alla som tycker att sitt eget eller en väns bröllop, frieri, bröllopsfoto eller smycke var något alldeles extra, är välkomna att skicka in sina bidrag till Årets Bröllopspar, Årets Frieri, Årets Bröllopsfoto eller Årets Bröllopssmycke (nyhet!).

Årets Bröllopsfoto är även öppen för professionella fotografer.

Kategorin Årets Bröllopssmycke är ny för i år och har tillkommit efter den växande trenden att designa sina egna, personliga bröllopssmycken. Nominerade bidrag kan innefatta allt från ringar, armband och halsband till örhängen eller tiaror.

Juryn väljer ut tre finalister i vardera kategori och utser en vinnare. Årets Bröllopsfoto röstas fram på Guldhjärtats facebooksida bland de tre bidrag som valts ut av juryn.

Bland de exklusiva priserna till vinnarna finns romantiska hotellweekends på Countryside Hotels samt ett stort antal bidrag från bland andra Saved in Stone, Engelbert Stockholm, Lars Wallin Jewelry, Kerstin Florian, Gerbera och Euroflorist. Se 2013 års priser.

Guldhjärtat arrangeras av Countryside Hotels tillsammans med bröllopsmagasinet Lifestyle Wedding i samarbete med Bröllopsmässan och BröllopsGlamour.

Läs mer om Guldhjärtat och hur man nominerar.

Bild: 2012 års vinnare av Årets Bröllopspar, Ove & Catharina Rytter.

Countryside Hotels består av en samling privatägda hotell som ligger i slott, herrgårdar, pensionat, gästgiverier, värdshus och gårdshotell på de allra vackraste platserna runt om i Sverige. Bolaget är ett medlemsägt marknads- och försäljningsorganisation som grundades 1983. Läs mer på www.countrysidehotels.se

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom