Nu lanserar vi en engelskspråkig hemsida – cramo.se/en

Nyhet   •   Jun 18, 2019 07:30 CEST

Som komplement till cramo.se lanserar vi en engelskspråkig hemsida för att tillgodose alla kunders förutsättningar och behov. Den engelska versionen kommer i dagsläget fokusera på Cramos viktigaste produktsortimentet och utbud av tjänster. Precis som på den svenska hemsidan kommer kunderna kunna hyra sin utrustning online. Besök vår engelska hemsida här www.cramo.se/en

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We are launching an English version of our website - cramo.se/en

In addition to Cramo.se, an English version is now available to meet all our customers needs. The English site is a simplified version of the Swedish site with focus on our most important product range. It is possible to rent online from the English site as previsouly on the Swedish site. Please visit our new English site here www.cramo.se/en

Kommentarer (0)

Kommentera