Nytt förbättrat utseende på våra utlandsupplysningar

Nytt förbättrat utseende på våra utlandsupplysningar

Vi på Creditsafe vill ständigt förbättra för våra kunder. Därför har våra utlandsupplysningar under sommaren fått ett nytt användarvänligt gränssnitt och i vissa fall även utökats med mer detaljerad information.

När man söker fram ett internationellt företag i vår utlandstjänst Creditnet så presenteras nu informationen på ett mer överskådligt sätt och dessutom med ett nytt användarvänligt gränssnitt som är detsamma oavsett land. Uppdateringen har även medfört att det i vissa länder har tillkommit mer detaljerad kredit- och affärsinformation i rapporterna.

I och med det nya gränssnittet blir våra internationella rapporter i koncernen mer enhetliga, samtidigt som informationen presenteras på ett enklare och tydligare sätt. Utöver företagsrapporten har även sökformulären samt sökresultatet fått ett nytt förbättrat utseende.

Vilka länder har fått det nya gränssnittet?

Det nya gränssnittet för utlandsupplysningar gäller alla våra online-länder i Creditnet, med undantag från Finland och Norge som kommer inom snar framtid. Online-länder betyder att du som kund har direktåtkomst och kan söka fram ett företag direkt på vår hemsida och få upp rapporten på skärmen.

Det nya gränssnittet inkluderar:

• Belgien
  • Finland (kommer inom snar framtid)
  • Frankrike
  • Irland
  • Italien
  • Liechtenstein
  • Luxemburg
  • Nederländerna
  • Norge (kommer inom snar framtid)
  • Schweiz
  • Spanien
  • Storbritannien
  • Tyskland
  • USA
  • Danmark
  • Kanada
  • Litauen
  • Slovakien
  • Tjeckien
  • Polen
  • Portugal
  • Ungern

För frågor gällande Utlandsupplysningar eller våra övriga kreditupplysningstjänster, vänligen kontakta Creditsafe på
sales@creditsafe.se eller 031-725 50 00.