Svenska CRM-Konsulten Gustaf Westerlund fått utmärkelse som World #1 av Rockstar365.com

Under juni månad har den svenska CRM-Konsulten Gustaf Westerlund fått utmärkelsen ”World #1 June 2013” av den nya men välrenommerade siten Rockstar 365 (Rockstar365.com). Det är en site som graderar och betygsätter experter från i dagsläget 37 olika länder som arbetar med Microsofts produkter Dynamics CRM och SharePoint. Betygssättningen bygger på avancerade algoritmer som värdesätter ”real world data”.

Gustaf Westerlund, Sveriges enda MVP på Dynamics CRM, är en av Sveriges mest kunniga experter på Dynamics CRM har arbetat med produkten sedan 2005 och innan uppstarten av CRM-Konsulterna var han chefsarkitekt för Dynamics CRM vid Logica (numera CGI). Gustaf har arbetat med en lång rad företag under sin karriär inom området, ex. Microsoft Sverige, Elopak, Södra Skogsägarna, Ericsson,
SEB, Assa Abloy, Net1, Jämtkraft. Han har också sedan 2006 drivit en av Sveriges få bloggar med fokus på Dynamics CRM. 2010 startade han tillsammans med kollegan Rickard Norström, www.crmforum.se, ett forum dedikerat till Dynamics CRM i Sverige.

– Jag är förstås mycket hedrad av utnämningen, jag vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna detta men jag älskar ju denna fantastiska produkt och skriver och berättar om den till alla jag träffar, jag vill ju bara att fler ska få chansen att arbeta med den och se den som jag gör! Detta har nog hjälpt till. Så jag får väl fortsätta med det jag älskar och hoppas att fler vill göra det med mig! säger Gustaf Westerlund, chefsarkitekt och VD på CRM-Konsulterna.

"Currently we are the largest independent ranking site for Microsoft professionals. Each day hundreds of individuals from 37 countries around the world compete for top honors and then showcase their ranking. At the moment, Dynamics CRM professional Gustaf Westerlund holds the world number 1 slot. A huge achievement considering how tough the competition is. Gustaf is a true CRM Rockstar!"

Paul Slade - Co-founder @ Rockstar 365

För att se Gustafs profil på Rockstar 365 här: http://Rockstar365.com/crmgustaf

För mer information, kontakta: Gustaf
Westerlund,  VD CRM-Konsulterna

Epost: gustaf.westerlund@crmkonsulterna.se

Websida: www.crmkonsulterna.se
Blog: gustafwesterlund.blogspot.com

Vi brinner för Microsoft Dynamics CRM. Vill du att vi ska brinna för dig?