Nu är den miljövänliga och säkra PIN-koden här

Pressmeddelande   •   Nov 10, 2017 10:55 CET

När allt fler försöker minnas sina olika koder för betalkort inleder Crosskey Banking Solutions och Gemalto nu ett samarbete kring digitala PIN-koder. Syftet är att erbjuda bankkunder ett smidigare och grönare alternativ till det föråldrade systemet med kod på papper.

Att skära kostnader är ett vanligt fokus inom IT. Samtidigt är vi helt förvissade om att varaktig framgång också kräver förmågan att generera nya intäkter. Det här är en av Crosskeys främsta styrkor: vi förstår hur affärer skapas och vi ser till att saker händer. Vi har utformat vårt utbud och vårt sätt att arbeta med ett tydligt syfte: att göra det möjligt för dig att skapa nya intäktsströmmar och bygga vidare på dina framgångar. Oavsett vilka ambitioner du har, hjälper vi dig att förvandla dem till lönsamma affärer.

Kommentarer (0)

Kommentera