Cub Business Systems expanderar och öppnar kontor i Norge

Cub Business Systems går vidare med sina satsningar och öppnar nu verksamhet i Norge.

Redan i början av 2013 drar Cub igång med full aktivitet. Detta genom den första satsningen utanför Sveriges gränser, genom att öppna kontor i Norge. Cub Business Systems AS finns nu i Oslo området, med personal och kunder på plats. Cubs utvecklingsplattform CubLink® har redan ådragit sig intresse från flera organisationer, och en första, stor order är på plats.

"Vi är mycket glada att kunna starta upp vår verksamhet i Norge, där vi ser en stor potential för våra lösningar. Vi ser vi ett ökat intresse för vårt kunnande kring mobila logistiklösningar inom bl a detaljhandeln" säger Göran Thörn, VD för Cub i Sverige. "Cub satsar framåt med optimism. Vi nyanställer på utvecklingsavdelningen och förstärker vårt produktprogram" avslutar Göran.

För mer information,
kontakta Göran Thörn, tel 0708-67 55 05 eller Lasse Bjørnerud, tel +47-952 79

• Datorer, datateknik, programvaror

• CUBLink Lager
  • cub
  • cub business systems
  • cub handdatorsystem
  • cublink
  • handdator
  • ipad
  • läsplatta
  • rfid
  • läsplattor
  • inventering
  • säljsystem
  • lagersystem
  • wms-system
  • wms
  • norge

Cub Business Systems tillhandahåller lösningar och produkter till företag som strävar efter att effektivisera flödet av material och information. Våra lösningar baseras på vår utvecklingsplattform, CubLink® som innehåller moduler för arbetet i mobila enheter som smartphones, surfplattor, handdatorer m.fl., men även kommunikations- och serverlösningar.  Våra lösningar används inom en rad olika områden som Handel, Tillverkning & Lager, Transport & Logistik, Fältservice samt Återvinning. Hantering av effektiva system är vår specialitet. Lösningarna används för att effektivisera arbetet med t.ex. inventering, orderplockning, orderhantering, kassaläsning, materialbeställning, godsmärkning, m.m.