Vi finns på Clean Service & Supply den 24-25 oktober

För tredje året i rad arrangeras mässan Clean Service & Supply för aktörer inom Facility Management-branschen. CWS-boco som var på plats redan förra året i Malmö, kommer även i år att visa upp spännande nyheter och erbjudanden inom hygienprodukter och entrémattor.

Varför vill ni synas på Clean?
- Facility Managment är ett kundsegment där vi vill växa. Det är stor målgrupp för våra hygienprodukter och entrémattor. Vi hoppas få träffa många intressanta människor, som kan bli ingången till nya samarbeten. Vi ser också fram emot att få marknadsföra CWS-boco som för många fortfarande är en relativt ny aktör i Sverige. Miljö och Svanenmärkning är två ämnen vi gärna berättar mer om, säger Claes Olofsson, Marknadschef på CWS-boco.

Vad kommer ni att visa i montern?
- Vi kommer framför allt att visa hygienserien ParadiseLine, som har en enorm bredd av produkter och även automater med utbytbara frontpaneler i olika färger. Den senaste i rostfritt stål kommer att finnas på plats. Dessutom tar vi med oss den effektiva entrémattan Grafit Scraper, som gjort sig oumbärlig för många kunder.

Berätta om entrémattan Grafit Scraper.
- Det är en extra tålig kombinationsmatta. Den både skrapar av och suger åt sig fukt och smuts, och passar därför mycket bra på platser med hög besöksfrekvens. Det kan vara till exempel köpcenter, verkstäder eller bensinmackar.

Clean Service & Supply arrangeras den 24-25 oktober på Stockholmsmässan.

För mer information:

Claes Olofsson

Sales Manager HoReCA and HealthCare

Head of Marketing

E-post: claes.olofsson@cws-boco.com

www.serviceandsupply.se

• Detaljhandel

• cws-boco
  • hygienprodukter
  • paradiseline
  • entrémmatttor
  • clean service & supply

Om CWS-boco International

CWS-boco International som är ett dotterbolag inom Haniel-koncernen är ledande leverantör av textilservicetjänster, hygienprodukter och entrémattor. Företaget levererar kompletta systemlösningar till företag inom alla branscher och av alla storlekar. CWS-boco International har mer än 7800 anställda och omsatte 2010 734 miljoner euro i 17 europeiska länder samt Kina. Huvudkontoret ligger i Duisburg i Tyskland.

Claes Olofsson

Presskontakt Sales Manager HoReCA and HealthCare, Head of Marketing +46 (0)40 - 23 97 21

Ingemar Thuvesson

Presskontakt Sales Manager Industry & FM +46 (0)40 - 23 97 23