Nytt nummer av Case

Nytt nummer av Case

Vår kundtidning Case har nu kommit ut med ett nytt nummer i samband med invigningen av Friends Arena, tidningen ges ut av Cygate två gånger per år och speglar genom reportage och intervjuer utvecklingen inom IT-branschen.

Denna gång får vi en unik inblick i arbetet bakom Friends Arena, vi pratar bland annat med Thomas Perslund, VD på Friends Arena om utmaningarna och visionen för arenan. Susanne Colde, projektledare från Cygate på arenan beskriver även arbetet med det trådlösa nätverket och de utmaningar som uppstår när 30 000 personer ska kunna koppla upp sig samtidigt.

Detta rykande färska nummer av Case innehåller även artiklar om Binero och deras nya datacenter, ett samtal om robotdrift samt ett reportage om Thule Group och om hur de använder videotjänster i vardagen.

Läs det senaste numret här.