Välkommen till The Meeting Point 2013 - Inspiration, kreativitet och lösningsfokus kring vår tids viktigaste frågor #tmp13

The Meeting Point är tillbaka igen! Den 24-25 juni kommer Studenternas Hus (Tenoren) i Borlänge att sjuda av kreativitet, inspiration och handlingskraft när ca 200 personer lär sig mer om hållbar utveckling och tar sig an olika case inom hållbarhet och socialt ansvarstagande.

Måndagen fylls med inspiration och kunskap, trendspaning, kulturinslag och gruppövningar. Kvällsprogrammet är designat för möten deltagarna emellan med öppen scen, mingel och matchmakingaktiviteter. Tisdagen ägnas helt åt workshops kring företags och organisationers hållbarhetsutmaningar där du får vara en del av lösningen.

100 deltagare mellan 15-30 år har i år möjlighet att få resa och boende betalda, tack vare stöd från EU-programmet Ung & Aktiv i Europa. För övriga deltagare har vi sänkt priset rejält. Två dagar kostar nu endast 300kr + moms. Anmälningsformulär och biljetter finns nu på www.themeetingpoint.se.

Programdetaljer för TMP13 kommer att uppdateras löpande under de närmaste veckorna.

Stiftelsen Teknikdalen är ensam arrangör till TMP13 men samverkar med ett flertal regionala aktörer.