Ny rostfri Team Leader inom Damstahl

Damstahl fortsätter att vässa sitt erbjudande och har anställt Robert Humlebaek Petersen som Team Leader för alla innesäljare i den svenska organisationen. Han tillträder tjänsten 1 november.

Robert Humlebaek Petersen är väl förtrogen med företaget då han arbetat som säljare vid Damstahls huvudkontor i Malmö.

För Patrik Leijon, försäljningsdirektör inom Damstahl, var Robert Humlebaek Petersen det självklara valet.

– Han har lång erfarenhet av materialet rostfritt och vet vad kunderna kräver av oss. Med Robert Humlebaek Petersen på plats som Team Leader stärker vi ytterligare vårt kunskapserbjudande.

Robert Humlebaek Petersen antar den nya utmaningen med stort engagemang.

– Rostfritt är ett framtidsmaterial som jag brinner för. Nu får jag chansen att dela med mig av mina kunskaper och samtidigt leda och stötta våra säljare i det dagliga arbetet.

Innan Damstahl har Robert Humlebaek Petersen en bakgrund som drifttekniker vid Trelleborgs kommun där han arbetade med att underhålla vattenverk och reningsverk.

• Kemikalieindustri

• team leader
  • damstahl
  • rostfritt stål