Dassault Systèmes bjuder in till CATIA Creative Design and ICEM 2013

Dassault Systèmes fortsätter förra årets succé och bjuder in till en heldag med nyheter, demonstrationer, föredrag och presentation av spännande kundcase. Du är välkommen till Lindholmen Konferenscenter/Visual Arena i Göteborg den 22 mars och evenemanget är självfallet kostnadsfritt.

Aktiviteter under dagen
Under dagen får du möjlighet att ta del av de senaste nyheterna om CATIA Design och ICEM-lösningar och möjlighet att diskutera funderingar med experter från Dassault Systèmes. Huvudtalare är Xavier Melkonian, Director, Business Development Industrial Design, Catia.
Under dagen kommer även, en idag hemlig kund, att presentera sitt internationellt uppmärksammade projekt och berätta hur de har arbetat med CATIA Creative Design och 3DEXPERIENCE för att nå sina mål.

Agendan i korthet
  • Live-demonstrationer och Presentation av CATIA for Creative Designers, ICEM Surf och CATIA Icem
  • Keynote av Xavier Melkonian från CATIA
  • Presentation av ett internationellt uppmärksammat projekt.

Registering & information

För att läsa mer om evenemanget och för registrering klicka här

• Vetenskap, teknik

• catia