Effektivisera ditt arbete - Frukostseminarium med fokus på affärsnytta

Vill du jobba effektivare? Är du nyfiken på våra tjänster och hur vårt verktyg kan användas? Funderar du på affärsnyttan och om Datscha är något för dig? Vill du veta mer?

Kom och träffa oss. Vi håller nu i februari frukostseminarier i Sundsvall, Stockholm, Göteborg och Malmö.

Samtidigt som du äter frukost berättar vi om företaget Datscha, vad det är vi gör och vilken typ av data vi köper och samlar in. Vi demonstrerar hur verktyget fungerar och hur du kan effektivisera ditt arbete med hjälp av det. Vi berättar också kort om vår support, utbildningar samt om partners för samordnad värdering.

Datum och ort

• 3 februari - Scandic City, Sundsvall
  • 5 februari - T House, Stockholm
  • 11 februari - Scandic Triangeln, Malmö
  • 18 februari - Scandic Europa, Göteborg

Frukost serveras från kl 7.30 med undantag från i Sundsvall. Där serveras frukost från kl 8.30. Vi håller på till kl 9.00 respektive 10.00.

Anmälan
Skicka ett mejl till info@datscha.com med ditt namn, företag och kontaktuppgifter. Ange i ämnesraden aktuellt datum du önskar gå.

Är du redan kund, kontakta kundansvarig för mer information om frukostseminarier för dig som användare längre fram i vår.

Varmt välkommen.