Datscha lanserar ny webbplats

Datscha lanserar en helt ny webbplats för att ytterligare stärka Datschas varumärke som marknadsledare och tankeledare. Målet är att ge besökarna på Datschas webbplatser en ännu bättre upplevelse. Genom lanseringen av Datscha.se är samtliga av Datschas hemsidor, .se, .fi, .co.uk och .com uppfräschade och flyttade till en ny content management plattform.

Syftet med uppdateringen är att skapa en bättre användarupplevelse som är enklare, tydligare och gör det lättare för besökarna att hitta det de söker på hemsidan oavsett vilken typ av enhet de använder. Nyckelord vid utvecklingen av designen har varit:

• Målgruppsanpassad och användarvänlig
  • Rik på kunskap och innehåll
  • Enkel och direkt

"Vår vision är att Datscha ska vara den naturliga experten att vända sig till. Därför är det viktigt att vår hemsida är en innehållsrik hub fylld med nyheter, kunskap, insikter och information avseende fastighetsinformation-, värdering och analys säger Johan Hopstadius, Global Head of Marketing Datscha"

Datscha är marknadsledare och en av världens ledande utvecklare av webbaserade lösningar för fastighetsinformation, värdering och analys. Datschas mål är att ha de mest nöjda kunderna och utvecklingen av hemsidorna är en viktig del i Datschas kundfokuserade strategi.

Var med i vår lanseringstävling!

För att fira lanseringen av den nya svenska sidan har vi gömt en liten present i form av en länk någonstans på Datscha.se. Hitta och klicka på länken så kan du vinna ett riktigt schysst pris. Tävlingen pågår fram till och med 28 februari.

De nya hemsidorna hittar ni här:

Datscha Sverige

Datscha Storbritannien

Datscha Finland

Datscha Global

För mer information och kommentarer, vänligen kontakta:

Johan Hopstadius, Global Head of Marketing +46 76 634 20 05
johan.hopstadius@datscha.se