Urban Edenström utses till Sveriges främsta entreprenör!

Pressmeddelande   •   Feb 01, 2019 14:34 CET

I den nationella finalen av EY Entrepreneur Of The Year 2019 utsågs Urban Edenström till den främsta entreprenören.

– Urban Edenström är verkligen en inspirerande och driven entreprenör som ligger helt i klang med samtiden. En viktig spelare i branschen som ständigt når nya höjder och med ett stort fokus på långsiktighet och innovation. Urban är en mycket värdig vinnare och det ska bli mycket intressant att se hur han står sig i den internationella finalen’, säger Günther Mårder, juryordförande för EY Entrepreneur Of The Year i Sverige och vd för Företagarna i EYs pressmeddelande.

Läs mer här

Kommentarer (0)