Återkallelse av lock till kaffebryggaren Clessidra ICM17210

Pressmeddelande   •   Okt 04, 2019 11:26 CEST

Kvalitet är av högsta prioritet för DéLonghi. Vi utför regelbundna kvalitetstester för att säkerställa att våra produkter håller god kvalité.

Tyvärr har det visat sig att locket på vår fina kaffebryggare Clessidra behöver bytas ut då produktionen av locket inte håller våra kvalitetskrav. Färgen kan släppa lite vid ventilationshålen på locket. Detta är ett skönhetsfel och utgör ingen fara för konsument

Vi uppmanar dig som köpt denna kaffebryggare att kontakta vår servicepartner och få ett nytt lock hemskickat till dig utan extra kostnad.

Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta kan ha orsakat dig.

Kontakta:

Centralservice i Osby AB

info@ocsab.se

Tel: 08-20 52 70

Italienska De'Longhi  erbjuder högkvalitativa produkter med tidlös design inom tre kategorier; kaffe, kök och hushåll. Sedan 1974 har De'Longhi strävat efter att skapa produkter med hög prestanda och stilsäker design, som gör vardagen lite mer speciell.  De'Longhi är en del av De'Longhi  Group. Besök oss på www.delonghi.com/sv-se

Kommentarer (0)

Kommentera