Switch - ändra sandalen efter humör på vandringen

Switch - ändra sandalen efter humör på vandringen

Sandalen Quechua Switch*  anpassar du efter ditt humör genom att byta färg och stil på ovandelen!

Toffla, remsandal eller sandal?
Rosa, senapsgul eller gråblå?
Allt är möjligt med sandalen Quechua Switch*!

När vanliga skor är för varma, när du vill njuta fullt ut av stadspromenader eller vandring i plan terräng, eller när du vill gå ut en sväng i lägret, är det bra att ha ett par Quechua Switch* i väskan! Kan det bli enklare än att byta ovandel efter humör för att  matcha komfort och stil?Quechua Switch* har en mjuk och bekväm innersula från Essensole(Oxylanes märke för sultillverkning).Yttersulan i gummi är räfflad för att ge utmärkt fäste på vandringslederna. Alla ovandelar är tillverkade i läder med bevarad ytstruktur. Lädrets ursprungliga tjocklek har bevarats och gör skon mjuk, bekväm och mycket tålig.

tre modeller, tre färger, en kombination för varje tillfälle!