Mogul har lanserat Podden Digitalt

Den digitala byrån Mogul anser att det är viktigt att samtala, diskutera och inspirera kring den digitala utvecklingen. Podden Digitalt är byråns bidrag till att skapa transparens och nyfikenhet kring vad som händer inom digitaliseringen. Podden programleds av Moguls UX-strateg Carl Magnus Svahn och innehållstrateg Malin Niklasson.

Podden Digitalt består hittills av två stycken avsnitt:

• Första avsnittet är med Emelie Fågelstedt som arbetar som digital nomad och är en av grundarna till Svenska Nomader
  • Andra avsnittet fokuserar på medtech. Gäst är Michael Bennich som arbetar som marknadschef på Werlabs. En spännande digital medtech-startup som erbjuder hälsoanalyser via blodprov.

Nya avsnitt släpps den första måndagen varje månad.
Podden finns att ladda ner/lyssna på via exempelvis iTunes

Mogul är en digital partner som arbetar för att förbättra människors vardag på arbetet såväl som privat. Mogul skapar helt nya digitala erbjudanden som stärker kundernas position på marknaden, alltid användarcentrerat. Mogul är rådgivare och stödjer kunderna inom strategi, koncept, design, innehållsproduktion, utveckling och optimering.

• mogul
  • podd