Delete söker industrisanerare till Örnsköldsvik

Delete söker Industrisanerare

Med placering i Örnsköldsviksregionen (resjobb förekommer)

Vikariat fr.o.m snarast t.o.m 4 månader – med möjlighet till förlängning och eventuellt övergång till tillsvidareanställning.

Om företaget

Delete Group är ett av Nordens ledande miljöserviceföretag som förser industri, bygg- och fastighetssektor med ett brett spektrum av miljörelaterade tjänster. Vi är etablerade på ett 25-tal orter i Sverige och Finland. Totalt är vi ca 700 medarbetare och omsättningen för koncernen uppgår till närmare 1 miljard kronor.

Om tjänsten

Vårt utbud av tjänster varierar en hel del, men vi har alla en sak gemensamt; vi älskar att utföra det som de allra flesta ser som smutsigt, besvärligt, tungt eller farligt. Dessutom gör vi det både på ett miljövänligt och kostnadseffektivt sätt. Som industrisanerare utför du bland annat högtrycksspolning/vattenbilning med tryck upp till ca 3000 bar, vakuumsugning, spolning samt manuell rengöring. Vi har jour dygnet runt och arbetar ofta under tidspress.

Dina kvalifikationer

Det är viktigt att du har erfarenhet av industrisanering och har haft liknande arbetsuppgifter tidigare. Vi har en modern flotta av högtryckspumpar och sugbilar och ser gärna att du arbetat med både högtryck och vakuum. Det är meriterande att ha BE- CE-kort samt viss vana/kunskap av verkstadsarbete. Samarbetsförmåga och hög social kompetens är ett måste då vi har mycket kontakter med kunder/beställare. Vi arbetar med avancerad utrustning och ställer därför höga krav på säkerhet och skydd.

Körkort: B, C

Lön: Enligt kollektivavtal

Vi vill ha din ansökan snarast.

Adress: Delete Service AB, Korsvägen 1, 913 35 Holmsund

För ytterligare information om tjänsten:
Tobias Blomqvist, Platschef Industrial cleaning Örnsköldsvik, tobias.blomquist@delete.se

• lediga jobb
  • industri