Nyfiken på vårt utbud? Enklare än så här blir det inte.

Nu har vi på Delete tagit fram en ny folder, för att du enkelt och snabbt ska kunna se vad vi kan göra för dig.

Vi har ett brett utbud av tjänster, det varierar från olika orter men vi brukar säga att vi har alla en sak gemensamt; vi älskar att utföra det som de allra flesta ser som smutsigt, besvärligt, tungt eller farligt. Och dessutom gör vi det på både ett miljövänligt och kostnadseffektivt sätt.

Läs mer i vår nya folder »

Underhållsmässan 8-11 mars

Naturligtvis är vi där alla dagarna, ni träffar oss i monter B01:42. Missa inte att komma inom och få chansen att bli mästare i vårt Delete-spel. Fina priser utlovas. Och kan du inte komma dit, jo men vi kommer att ge dig möjlighet att tävla on-line också. Håll koll via vår hemsida www.delete.se

Så klart har vi personal från rivning, industrisanering och sprängsotning från olika delar av Sverige (Sölvesborg, Göteborg, Örnsköldsvik och Gävle) på plats alla dagar. Under onsdagen och torsdagen är även våra utbildare från CLM Akademi i vår monter, dom vet allt du vill veta om asbest och PCB och kommer att presentera vårens kursutbud.

Utöver ordinarie personal ser vår bemanning ut så här:

Tis 8/3 Jussi Niemelä, CEO Delete Group OY
Ons 9/3 Jerry Goud, expert Bang&Clean Schweiz, Mårten Fuchs VD Delete Sweden AB
Tors 10/3 Jerry Goud, expert Bang&Clean Schweiz

Är det någon speciell du vill träffa? Kontakta My Lind på my.lind@delete.se för information om deras medverkan.

Har du inte fixat ditt entrékort ännu? Det gör du enkelt och gratis här »

E-Magazine #3

Vårt kommande e-zine kommer ut i mars. Den här gången blir det mycket fokus på våra bygg- och rivningstjänster. Du har väl inte missat våra tidigare nummer? Läs tidigare nummer här »

Väl mött!